środa, 29 lipca 2015

Closer than before


Co tam u Was Kochani? Jak spędziliście weekend? Ja odpoczywałam w Naszych polskich górach. Zaczynam przygotowywać dla Was krótką fotorelację z tych ostatnich paru dni. Pogoda w Małopolsce niestety nie rozpieszcza. Ciągłe wahania temperatur, deszcz i pochmurne niebo powodują, że nic mi się nie chce. W jeden dzień było słonecznie, więc postanowiłam zrobić dla Was kilka zdjęć. W roli głównej piękna koronkowa sukienka. Uwielbiam cienkie, zwiewne sukienki kiedy doskwiera gorąc! Ta pochodzi ze sklepu MYFAIR. Do tego dobrałam wysokie koturny, które kupiłam w Zarze. Są strasznie wygodne i wydłużają oraz wysmuklają moje krótkie nogi :) 

Jakie macie plany na wakacje?

XOXO
Ania








Sukienka - MYFAIR | Koturny - Zara | Kapelusz - H&M | Okulary - Sinsay |









4 komentarze:

  1. Wyglądasz prześlicznie Aniu. Ciemniejsze włoski zmieniły Cię totalnie-Na duży ,duży plus! :) ... Na pazurkach masz hybrydke na żelu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona blogerka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i Ty:) Kiedy kupilas buty? sa jeszcze dostepne?

    OdpowiedzUsuń