środa, 22 lipca 2015

CAN'T FEEL MY FACE


Kochani!
Chwile mnie tu nie było! Ogrom obowiązków sprawił, że kompletnie straciłam poczucie czasu. Nie obiecuje, że taka sytuacja się nie powtórzy. Jednak będę starać się przynajmniej raz w tygodniu aktualizować bloga. Nie będą to tylko posty zawierające moje stylizacje, ale także dotyczące zdrowego odżywiania, aktywności fizycznej, i tak dalej, i tak dalej :) 
U mnie dużo zmian. Jak widać na pierwszy rzut oka inny kolor włosów, troszkę inny styl. W życiu prywatnym także trochę się pozmieniało. Mam inne priorytety niż bywało dotychczas. Dawniej zwracałam sporo uwagi na mój wygląd zewnętrzny. Dziś wiem, że to nie jest najważniejsze. Zauważyłam, że dużo więcej radości sprawia mi obecność moich bliskich, takie drobne sprawy niż kolejna para nowych butów czy torebki. Widocznie na wszystko przychodzi odpowiedni czas. Jedyne co się nie zmieniło, to ciągła walka z moją figurą, ciągle jestem niezadowolona. Ciągle mam niedosyt ale o tym opowiem kiedyś.

Zostawiam Was z nowym postem.
Macie jakieś pytania?

Na bieżąco możecie śledzić co u mnie na:

INSTAGRAMIE - www.instagram.com/anulaaa

SNAPCHAT - ANULENKAAA

XOXO
Ania





Spódniczka - MYFAIR | Bluzka - Sheinside | Buty - Zara | Torebka - Michael Kors | Biżuteria - Tous, Pandora, Michael Kors, H&M |








17 komentarzy:

  1. Jesteś szczupła, masz tylko taką budowę ciała że sprawiasz wrażenie grubszej niż jesteś. Ale teraz wieszaki nie są w modzie, nawet tyłki sobie powiększają dlatego cieszmy się życiem i dobrym jedzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrócisz jeszcze do blondu? Ładnie wyglądasz ale w jasnych włosach najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DO platynowego blondu na tą chwilę nie myślę, na pewno powrócę do ciemnego brązu :) BUZIAKI !!

      Usuń
    2. A mnie właśnie Ania podoba się w takiej wersji najbardziej :) świetnie Ci Aniu w tych ciemnych włosach !

      Usuń
  3. Witaj ponownie :) Ja Cie uwielbiam w ciemnym kolorku :)
    świetna stylizacja, buciki kupione dawno?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak poznalas honorate skarbek ? 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest twoje mieszkanie ? Z kolezanka mieszkasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym cie kiedys poznac , bo jestem z okolic tarnowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby tak dalej buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania już długo śledzę Twojego bloga i wiem, że mimo młodego wieku jesteś samodzielna (od dawna zresztą), asertywna, pomysłowa i dążysz do celu który sobie postawisz. Mało tego, realizujesz te cele jeden po drugim. Powiedz mi z czego taka postawa wynika? Z pewności siebie? Ze środowiska w jakim dorastałaś? Ze środowiska w którym przebywasz obecnie? Pytam ponieważ sama mam już dzieci i chciałabym, żeby były w jakimś stopniu podobne do Ciebie. Mam na myśli właśnie konsekwentne dążenie do celów, nie poddawanie się przy jakiejś małej porażce, realizowanie marzeń. Jeżeli chodzi o mnie zawsze mogą na mnie liczyć, ale chodzi mi o to, żeby nie prowadzić ich cały czas za rączkę. Ciekawe czy jest na to jakaś recepta :)

    PS. Super, że wróciłaś. Jesteś moją ulubioną blogerką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. AAA zapytam się jeszcze jaki wysoki jest obcasik w tych bucikach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja <3 Kolorek super :)
    Zapraszam do mnie, początkującej blogerki również z Tarnowa :) kllaudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak jesteś tylko bogatą dziewczynką, która sama nic w życiu nie osiągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w końcu <3 !
    piękny makijaż i stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu! gratuluję ślicznej figury (wiem, że ciężko nad nią pracujesz). moim zdaniem powinnaś zrezygnować z bluzek typu oversize na rzecz bardziej dopasowanych. w takich wyglądasz dużo lepiej :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. masz cudowną figurę! :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń