sobota, 15 listopada 2014

Wait your turn


Oversizowe swetry skradły moje serce! Podobają mi się ich połączenia z ołówkowymi spódnicami, skórzanymi legginsami, a do tego ciężkie obuwie bądź też kozaki za kolano. W moim przypadku o wiele lepiej sprawdziłyby się buty na obcasie, wydłużyły by optycznie nogi i wydawałabym się nieco "wyższa" :) Jednak często ( zwłaszcza ostatnio) codzienny mój harmonogram zmusza mnie do wyboru płaskiego, wygodnego obuwia. 
Zauważyłam, że zmiana koloru włosów przypadła Wam do gustu - z czego bardzo się cieszę :) Sama już też przyzwyczaiłam się do swojego odbicia w lustrze! Wiele osób sugeruje, żebym poszła na całość i pozbyła się ombre na rzecz całych, jednolitych ciemnych włosów. Co o tym myślicie?

Zaczęłam od nowa ćwiczenia na siłowni. Założyłam z góry, że przez pierwszy miesiąc będę tylko wykonywać ćwiczenia aerobowe takie jak: bieżnia ( przede wszystkim!), orbitrek, jazda na rowerku. Taki wysiłek przez około 40 - 50 min. Następnie rozciąganie ciała, aby nie powstały żadne rozstępy i na koniec kilka ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową na brzuchu - szczególnie w jego dolnych partiach. Takie codzienne treningi urozmaicam zajęciami ze spinningu raz tygodniowo ( przeważnie w środę). Polecam Wam tego typu zajęcia. Spala się wtedy niesamowite ilości kalorii, wypacając przy tym siódme poty :) Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam to uczucie, kiedy nie mam na nic siły i mam świadomość, że dałam z siebie wszystko! Sobota i niedziala są dniami wolnymi od ćwiczeń, jednak w te dni także staram się jeść zdrowo :)



Jeśli chodzi o posiłki, to staram się jeść systematycznie. Z reguły nigdy nie jadałam śniadań - po prostu nie odczuwałam takiej potrzeby. Teraz sięgam po jogurt naturalny plus jabłko - nawet na siłę. Obowiązkowo kawa bez cukru z mlekiem 0,5 %. W ciągu dnia wypijam 3 kubki kawy. Wiem, że to dużo ale ciężko mi odzwyczaić się od tego nawyku. Przynajmniej nie sięgam po coca colę jak kiedyś :) W ciągu dnia między posiłkami przegryzę jabłko lub zjem ugotowaną marchewkę, którą ostatnimi czasy bardzo polubiłam. Obiad wygląda u mnie następująco: ugotowany ryż, 100 g ugotowanego kurczaka i jakaś sałatka np. z kapusty, marchewki lub kiszony ogórek. Czasami robię sobie pysznego łososia z rozmarynem. Jest bardzo prosty w przygotowaniu a jego smak jest obłędny. Jeśli będziecie chciały to przygotuję dla Was wpis z jego przygotowaniem. 
Codziennie parzę sobie skrzyp polny, którego zadaniem jest regulacja gospodarki wodnej w organizmie. Usuwa nadmiar zatrzymanej wody i na pewno ma wiele właściwości zdrowotnych, o których jeszcze nie mam pojęcia. 

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie!
Życzę Wam mile spędzonego weekendu :)

XOXO
Ania


Golf - Mohito | Spodnie - H&M | Buty - SL | Torebka - Michael Kors | Case - Moschino | Zegarek - Michael Kors | Włosy - Profesja Studio Fryzur | Paznokcie - Bellissima











26 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. ;)
    Przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba.
    Poproszę ten wpis z przygotowaniem łososia. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    www.ichbinjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz !

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze normalna fajna i szczera:) cenie to, dodatkowo jak sie dowiedzialam ze jestes kolezanką Julki no to nie mozesz nie byc fajna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw ! Powiedz ile kosztują te buty ? I czy są dostępne tylko za granicą?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu doradze ci jako dietetyk. Mianowicie odradzalabym takie gotowe musli. Zazwyczaj zawieraja duzo cukru. Proponuje abys przygotowala sama takie msuli. Suszone owoce jakie lubisz, platki owsiane pestki dyni. To taki przyklad. Robisz sobie duzy sloik i korzystasz kiedy chcesz :) druga sprawa to gotowana marchewka. Nie polecalabym , poniewaz ugotowana marchew ma wysoki indeks glikemiczny. To samo dotyczy buraka. Nie chcemsie tu za bardzo rozpisywac ale jak bedziesz miala chwilke poczytaj chocby w internecie o indeksie glikemicznym , to naprawde bardzo pomaga przy diecie redukcyjnej, jak i zdrowej zbilansowanej codziennej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za Twoje rady :) na pewno z nich skorzystam :* pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  6. Chcesz schudnąć czy ujędrnić ciało? ja niebawem też zaczynam przygodę z siłownią. Co do zdrowych posiłków to polecam kaszę jaglaną ze smażonym jabłkami. Pycha i daje kopa z rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę schudnąć a następnie ujędrnić ciało :) Brzmi smakowicie - na pewno spróbuję niebawem :) hehe . Buziaczki :*

      Usuń
  7. ania a robisz jakis trening siłowy? np: przysiady ze sztangą na posladki? czy tylko skupiasz sie na redukcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą chwilę nie robię żadnych ćwiczeń siłowych które wymieniłaś ani podobnych. Skupiam się na bieżni i przy rozciąganiu robię kilka ćwiczeń na macie na brzuszek typu skłony do podniesionych nóg czy brzuszki na dużej piłce :) Za miesiąc zobaczę jak efekty spalania tkanki tłuszczowej i na pewno wezmę się za rzeźbienie :) Buziaczki :*

      Usuń
  8. Kochana podasz link do tego sweterka? Jest śliczny! Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.mohito.com/pl/pl/collection/all/sweaters-sweatshirts/kt607-90x/turtleneck prosze :)

      Usuń
    2. Dziękuje;*

      Usuń
  9. Aniu jaki masz rozmiar tego sweterka ? ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Aniu, super że wrócilaś do tematow fitness- obecnie jestem na etapie redukcji :/ -10 kg przedemną,mam pytanko.Chodzi o wybór siłowni. Mieszkam w Tarnowie i nie wiem na którą się zdecydować!Czym Ty sie kierowałaś podczas wyboru.Ty chodzisz do GraFitu? Maja tam zajęcia ze specjalnymi taśmami, próbowalaś ?
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowaanie polecam Grafit. Przy wyborze kierowałam się tym, że była to nowa siłownia - nowy sprzęt. Świeży zapach ( na wielu siłowniach jest nieraz nieprzyjemny zapach) Urządzenia aerobowe są na innym pozoiomie niż te dla mężczyzn więc nikt nie patrzy Ci się na tyłek - to jest mega komfort. Poza tym obsługa jest bardzo miła, zawsze Ci pomoże, pomoże doradzić typ ćwiczeń jakie najlepsze będą dla Ciebie. Naprawde polecam

      Usuń
    2. powiem szczerze że Grafit jest na mojej liście w czołówce, ale najbardziej przykuły moją uwage ich zajęcia, to duża nowość w Tarnowie. Dzięki wielkie za odpowiedz i czekam na kolejne notki na tematy fit życia ;) pozdrówka

      Usuń
  11. Ania pięknie wyglądasz!! iii pozbądź się ombre bd wyglądała naprawde bardzo ładnie biorąc pod uwage twój piękny kolor oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, pytanie troszkę nie na temat tego postu, ale na najnowszym zdj na instagramie masz przepiękną czarną pikowaną kurteczkę (w zestawie z czarną spódniczką i wysokimi kozakami). Nie mam możliwości zapytania przez insta, dlatego pytam tutaj. Mogłabyś zdradzić skąd ta kurtka i czy dawno temu ją kupiłaś? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka jet ze Stradivariusa :) Kupiłam ją niestety rok temu :( ale pojawia się często w różnych kolorach. Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Aniu gdzie udało ci się kupić te buty?

    OdpowiedzUsuń