środa, 12 listopada 2014

ALEXANDER WANG FOR H&M



Ostatnimi czasy dość mocno zaniedbałam bloga. Dość spory mętlik w życiu prywatnym spowodował, że nie byłam w stanie skupić się na tym co kocham - na blogowaniu. Zaniedbałam siłownie, zdrowe odżywianie - WSZYSTKO!  Dziś dodaję dla Was i przede wszystkim dla siebie ten post. Byłam dziś także na siłowni, zaczęłam od nowa zdrowe i systematyczne odżywianie. Czy chcielibyście abym umieszczała na blogu także moje spostrzeżenia na temat odchudzania, codzienne menu? Może dzięki Wam i dzieleniu się z Wami tymi informacjami łatwiej będzie mi powrócić do wymarzonej figury :) 
Co o tym myślicie?

Kończę już z moimi przemyśleniami i wracam do mojego look'u. Jak Wam się podobała kolaboracja Alexadra Wanga i H&M'u? Upolowałyście coś dla siebie? Z racji tego, że kolekcja była dostępna jedynie w dwóch sklepach w całej Polsce ciężko było stać się posiadaczką chociaż jednej rzeczy. Jeśli śledzicie mojego bloga to na pewno zauważyłyście, że z każdej współpracy tej sieciówki ze znanym projektantem lubię coś mieć :) Tym razem padło na tunikę/sukienkę. Jest ona dość specyficzna i raczej nie często będę po nią sięgać do szafy. Nadaje się świetnie na imprezę, domówkę u znajomych. Natomiast nie widzę jej w moim codziennym ubiorze, z racji na prześwitujące elementy u góry :)
Jak Wam się podoba?

XOXO
Ania



Sukienka - Alexander Wang x H&M | Kozaki za kolano - River Island | Torebka - Simple










 Przy robieniu zdjęć dopisuje humor :)

17 komentarzy:

  1. Jasne! Pisz swoje codzienne MENU oraz orientacyjne koszty takiego zestawu oraz jakie ćwiczenia dokładnie wykonujesz może to pozwoli też innym się zmotywować i zabrać za siebie! Tak trzymaj jesteś mega sexi aż by Cię schrupał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz Anula!
    całuski,
    Atka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz. ;) Fajna ta sukienka/tunika, choć ja też za często bym jej nie ubrała.
    Buty masz prześwietne.♡
    Mnie też przy robieniu zdjęć zawsze dopisuje humor. :D

    www.ichbinjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są mega,ale ich cena też hehe. Poza tym uważam,że zdecydowanie są dla wysokich kobiet. Wyglądasz rewelacyjnie w nowej fryzurze(kolor). Świetnie podkreśla Twoje oczka. Tunika jest mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, obawiałam się, jak będzie mi w tym kolorze ale jest ok :) Buziaczki!

      Usuń
  6. Aniu powiedz jak masz ogólnie rozmiar butków? A jaki rozmiar masz tego modelu.? Pięknie wyglądasz. Trzymają się ładnie na udzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na codzień noszę rozmiar 36, zdarza się , że 37. W river island wszystkie buty pasują na mnie w rozmiarze 36. Także rozmiarówka jest normalna :) Te świetnie trzymają się na udzie - kupiłam je rok temu. Polecam na pewno! :) buziaki!

      Usuń
  7. Aniu! Z jeszcze większą chęcią będę czytać Twoje wpisy, jeśli będą one na temat diety,zdrowego lifestyle'u ;) Sukienka cudo,ale niestety kolekcja droga i słabo dostępna tak jak napisalas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno kupowałas te kozaki ? Świetne wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie wyglądasz obłędnie! Tak, fajną sprawą byłoby gdybyś pisała coś o odchudzaniu, jakieś menu, ćwiczenia jakie wykonujesz, i Tobie to pewnie pomoże i nam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A kiedy miałaś wymarzoną figurę?
    Odkąd wchodze na Twojego bloga to mioasz sie pomiedzy odchudzaniem a zadowoleniem że masz kobiecie kształty.
    Masz specyficzną budowę ale warto w koncu polubic siebie.

    OdpowiedzUsuń