czwartek, 17 kwietnia 2014

Live it up!


Słońce!! Dziś rano nie potrzebowałam budzika, aby wstać z łóżka. Dziś obudziły mnie promyki słońca przebijające się przez okno. Uwielbiam to uczucie i tylko wtedy nie narzekam, że czas już wyłonić się spod kołderki :-) Poranna kawa w domu to również codzienny mój standard. 
Uwielbiam wygodne ubranie, kiedy wiem, że będę dzisiejszy dzień spędzać w biegu! 

Życzę Wam Kochani miłego dnia!

XOXO
Ania


T-shirt - H&M | Marynarka - Imperial | Spodnie - Stradivarius | Conversy via Shaffashoes | Torebka - Michael Kors | Okulary - misswish | Case - Moschino |



Case - MOSCHINO














18 komentarzy:

  1. Przepięknie! Więcej takich stylizacji "na luzie" :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się publikować takie zwykłe codzienne stylizacje też :)

      Usuń
  2. Anula jak zwykle piekna i usmiechnieta! Napatrzec sie nie moge! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,
    piszesz, że codziennie pijesz kawę. Nie wiem, czy znasz, ale polecam Ci kawę rozpuszczalną Douwe Egberts waniliową. Ja się od niej uzalezniłam. Można ją kupić w Biedronce. Są także inne smaki, mianowicie orzech i carmel. Spróbuj, a nie pożałujesz. Pozdrawiam. D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana, nie piłam niestety jeszcze tej kawy. Na pewno przy najbliżej wizycie w sklepie sięgnę po nią :) dzięki za info :*

      Usuń
  4. Masz opryszczkę na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pieprzyk a nie opryszczka !!! OMG co za ludzie !!!

      Usuń
    2. Śliczne białe ząbki !!!

      Usuń
    3. Tak, to jest pieprzyk. Nie jakaś opryszczka :-)

      Usuń
  5. Hej Ania! Wyglądasz ślicznie. We wszystkim Ci do twarzy, ale w takim stylu wyglądasz najpiękniej. Tak świeżo i promiennie. Pozdrawiam i czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  6. to samo jak u Moniki Ł. :) czy na sportowo czy elegancko bardzo dobrze we wszystkim wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) mam do Ciebie pytanie, a zarazem wielką prośbę! czy da rade połączyć czarną skórzaną spódnicę i białe niskie conversy tak żeby wyszło w miare elegancko? poza tym świetny blog, super sie czyta i swietne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice look dear and i looooove your blog!
    Wanna follow each other? Please let me know.
    http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm w miarę elegancka torebka MK plus sportowe conversy = no no brawo za gust :) mi to w ogóle do siebie nie pasuje. takie jest moje zdanie. w ogóle nie pasuje do siebie ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń